Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zofizofi | użytkownik

imię i nazwiskoZofi Kosińska adresWarszawa zarejestrowany26.09.2006 @17:32:38 ostatnio na stronie11.10.2010 @15:33:23

uśmiecham się

najwazniejsza dla mnie muzyka muzyka muzyka, mokre ulice i światła które się na nich odbijają, cukierki, słodycze, światło i cień, żurawie, kokardki, stare ściany, podłogi w szachownicę, zacieki, wielkie ciężarówy, miejskie malarstwo, tagi, kwiatki i beton i mój cudowny widok z okna ...



rysuję, zdjęciuję i grafikuję. od zawsze na zawsze.
kocham kolorki. kocham literki. kocham tusz.
nie zamulaj nigdy, bo potem możesz żałować. in art we trust.




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.zofizofi.fotolog.pl Gadu-Gadu5932960
digarty99 komentarze799 posty na forum1

komputer / sprzęt
zajebisty!

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Czarls    16.12.2011 @08:57:05
Yo
~dark6angel    18.11.2010 @10:34:27
Zapraszam Cię na moj nowy DA http://aagawaa.digart.pl
_______
† Nie ma ludzi szczęśliwych , szczęśliwe są tylko chwile †
~kaczucha    19.03.2009 @23:11:19
samo jakoś wyszło :P
_______
"...dorastanie to tylko urzędniczy błąd, który w końcu zostanie naprawiony..."
~bilu74    18.03.2009 @12:05:37
Dzięki za koment
~kaczucha    06.02.2008 @00:07:56
_______
"...dorastanie to tylko urzędniczy błąd, który w końcu zostanie naprawiony..."
~kaczucha    01.02.2008 @12:18:46
dzięki zofi

co u Ciebie?
_______
"...dorastanie to tylko urzędniczy błąd, który w końcu zostanie naprawiony..."
~Velendil    12.11.2007 @16:56:15
hehe, no to fajnie fajnie

ale mi sie podoba wawka : )

Pozdrawiam!
~Velendil    12.11.2007 @12:24:00
oo, siemanko : ) so słychać ?

a ppojechalismy na prage gdzies, nei wiem gdzie, bo mieszkam tu od 2 miechów dopiero : ) na jakis fajny koncert trafilismy, no i nawet było w miare : ) A Wy jak tam ? : )

5!
~sprzedawczynimarzen    07.11.2007 @14:46:14
hehe w domu była :D
~sprzedawczynimarzen    07.11.2007 @14:20:45
zęby świni :D
~Jordas    25.10.2007 @22:27:41
nonono ciekawie tu maszbez kitu
~RadW    25.10.2007 @18:33:24
he he... Dzięki...
~DraweK    25.10.2007 @14:07:27
Dzieki za wszystkie komentarze. No niestety te prace sa w sumie stare jak dla mnie i juz mniej zajmuje sie takimi rzeczami hehe. Racja. Pozdrawiam
~Velendil    24.10.2007 @19:01:42
~HamishArt    23.10.2007 @18:52:12
gdybym zmieniła rękę twarz też by musiał być ciemniejsza, czyli bez sensu.
thnx i pzdr
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
+redkroft    23.10.2007 @18:47:57
dzieki za wizyte
~dark6angel    22.10.2007 @18:31:19
DZięki ..
Juz i tak mowia ..
ale co zrobie .. nie chce mi pomniejszyc ten program co mam ..
i czekam na nowy ..
_______
† Nie ma ludzi szczęśliwych , szczęśliwe są tylko chwile †
~also    20.10.2007 @17:16:03
dzieki
~bmwmaniac    19.10.2007 @18:55:46
zdjęcie streetowe, więc nawet dobrze że Lexus tam jest miejski klimat ma być :P
dzięki
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~LukaszUcho    19.10.2007 @16:55:16
Gratuluję znakomitej galerii , oryginalny i na prawdę ciekawy styl ...
_______
Uśmiechnij się ...
O nic więcej nie proszę ...
~LukaszUcho    19.10.2007 @16:52:22
Dzięki śliczne ...
_______
Uśmiechnij się ...
O nic więcej nie proszę ...
~anchorite    18.10.2007 @19:07:36
ze Ci się pies nie podoba? nie czaje....nie oceniasz psa tylko zdjecie...
~tgnja    13.10.2007 @18:21:19
xD nie.. to crossfader na mikserze ^^
_______
" fajnie byc fajnym "


pies zadarł tylną nogę na wieki i nigdy więcej..
~ZUKU    13.10.2007 @14:50:21
_______
Ludzie układają słowa tak, by te ich uprawiedliwiały.
~Alimat    13.10.2007 @10:15:10
jesli oferta retuszu zdjęć jest aktualna to się polecam. Obróbka w Photoshopie - kolor , kontras , ostrość, retusz, kadr, pokaz slajdów Wyjściowo 50 gr za zdjęcie.Moj mail allmat@op.pl - wykonam próbną obróbkę
_______
witam
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt